سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

کلیدواژه های اصلی و الگوی واقعی در فیلم سایلنت هیل شماره یک و جام جهانی کوییدیچ در کتاب هری پاتر بیان شده است نحوه برخورد دو الگوی کاملا متفاوت دارد یکی با صهیونیزم که فکر می کند با تخریب مسجد اصلی قدس-گنبد خضرا_معبد دوباره ظاهر می شود و به آن می توان دسترسی پیدا کرد .داستان نیل تا فرات تمام شد اما الگوی اصلی که با توجه به اینکه قدس پایتخت جهان توحیدی است و قدمگاه تمام پیامبران الهی بوده است شکل می گیرد و با اعدام شیطان در مسجد ظهور مسجد رخ می دهد در ضمن دسترسی به مسجد حتی همین الان هم غیر ممکن نیست و صندوق عهد به پایبندان به عهد وفادار است .داستان داستان یوسف و یهوداست بحر تا نهر برنده است تمام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۷



آلن سیدنی پاتریک ریکمن،معروف به سیریوس اسنیپ

او بازیگر انگلیسی و برندهٔ جایزه امی، گلدن گلوب، انجمن فیلم انگلستان، بهترین بازیگر تلویزیونی و بهترین بازیگر روی صحنه تئاتر،بوده است

ریکمن یکی از کرسی‌های پارلمان هنر در انگلیس را نیز دارا بود، که به دلیل شخصیت آزادی خواهانه‌اش، عزل شد.


ریکمن در سال ۱۹۹۵ در "تئاتر آلمیدا"ی لندن نمایش "مهمان زمستان" را کارگردانی کرد. وی در سال ۱۹۹۶ نسخه سینمایی این کار را با بازی اما تامپسون و مادر واقعی او، فیلدا لاو ساخت، که به دلیل مشکلات ریکمن در پارلمان انگلیس هیچگاه اکران نشد.


اما وی سرانجام با نویسندگی و کارگردانی نمایش نام من ریچل کوری است در سال ۲۰۰۵، مخالفت خود را با جنگ در هر کجای دنیا مانند فلسطین اعلام کرد. این نمایش داستان واقعی دانشجوی دختر ۲۳ سالهٔ آمریکایی است که برای اعلام مخالفت و اعتراض به جنگ فلسطین به این منطقه سفر کرده بود و هنگامی که برای جلوگیری از خراب شدن خانهٔ فلسطینی‌ها جلوی بولدوزر ارتش اسرائیل زانو زد، آنها با بولدوزر از روی او رد شدند.


سایت BBC در پژوهشی برای انتخاب بهترین صدای هالیوود با عنوان راز یک صدای کامل، از صدای ریکمن به عنوان یکی از بهترین صداها یاد کرد.


او در فیلم هری پاتر نقش سیریوس اسنیپ را بر عهده داشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۰