سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

بیماری تلگرامی

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

یه بیماریی هم که دارم اینه که...








وقتی تلگرامو باز میکنم،باید هیچ عددی روی کانالا و گروها باقی نذارم،الکی بازشون میکنم که عدده بره! 😂😄



 

من این بیماری رو دارم شمارو نمیدونم😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۱

نظرات  (۳)

۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۶ عباسعلی بزی
سلام باورتون میشه من تا حالا از تلگرام از استفاده نکردم.
سلام
ممنون از مطلب خوبتون
موفق باشی
cara filmaço, se vc esta lendo esse comentario pq esta com duvida se assisti ou nao esse filme,entao faça como eu que segui os coselhos dos comentarios assima e assisti , prometo nao se artprenderebm senti falta de assistir filmes assimPARABENS AO SITE , AO CRIADOR DELE

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی