سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

رویای عجیب!

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

‍ رویای عجیب!

حضرت آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی می فرمودند:

قبل از تبعید مرحوم امام خمینی به نجف اشرف، در عالم خواب دیدم جنگی در خوزستان رخ داده و سرهای نخل ها بریده شده اند. وقتی امام به نجف مشرف شدند، خوابم را به محضرشان عرض کردم. امام فرمودند: مطلبی را به تو عرض می کنم ولی تا در قید حیات هستم آن را به احدی نگو و آن این که در ایامی که خدمت والدتان مرحوم آیت الله شاه آبادی بودم، یک روز به من فرمودند:

 تو انقلاب خواهی کرد و پیروز خواهی شد و جنگی برایتان در خوزستان رخ خواهد داد که یکی از اقوام ما (اشاره به شهادت مرحوم حاج شیخ مهدی شاه آبادی) هم در آن جنگ شهید خواهد شد./ برگرفته شده از کتاب جام حضور تألیف  حجت الاسلام و المسلمین سیّدعباس موسوی مطلق/کانال تخصصی کلمات و احوالات اهل معرفت و بزرگان عالم اسلام @tezkar

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳

نظرات  (۳)

۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۱ مجله ویترینو
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۶ ♥سرباز شیعه♥
متشکر

ممنون
متن خوبی بود
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی