سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

رکودم رو ارتقا دادم!

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ق.ظ

این ترم رکورد درس خوندنو شکستم:روزانه 5 ساعت

شامل :












1ساعت با خودکار بازی کردم و نحوه ساختنشو هم یاد گرفتم !

1ساعت هم به گل های فرش خیره شدم و به ظرافتش پی بردم !

1ساعت با مورچه کنار کتاب درد و دل کردم !

2ساعت هم به جلد کتاب و عکس هاش نگاه کردم تا مفهومشو دریابم !😂😂😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۸:۲۵ کتایون دولتشاهی
-=سلام وبلاگ خوبی داری.اگه میشه منو دنبال کن برای این کار بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن منتظرت هستم=-
Is that really all there is to it because that'd be flnagergbstiab.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی