سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

طلا فروش زرنگ و عشق اول و آخر

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

مرد جوان وارد طلافروشی شد و حلقه‌ای را انتخاب کرد. طلافروش پرسید: «آیا می‌خواهید داخل حلقه نوشته‌ای حک شود؟»

مرد جوان گفت: «بله، لطفاً حک شود: تقدیم به عزیزترینم، مریم.»







طلا فروش پرسید: « خواهر شماست؟»

مرد گفت: «قرار است با هم نامزد شویم.»

طلا فروش گفت: «من اگر جای شما بودم این را داخل حلقه نمی‌نوشتم. اگر نظر شما یا او عوض شود دیگر نمی‌توانید از این حلقه استفاده کنید.»


مرد گفت: «پیشنهاد شما چیست؟»

طلا فروش گفت: «این را تقدیم می‌کنم: به اولین و آخرین عشقم. 😍


با این کار شما می‌توانید از این حلقه بارها استفاده کنید. من خودم هم همین کار رو کردم. 



کلید اسرار: 

طلا فروش زرنگ😃



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی