سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

هدیه کلاغها برای گابی من

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ


تاپ ناپ: گابی من نام دختر 8 ساله است که در شهر سیاتل آمریکا زندگی میکند. نکته جالبی که در مورد این دختر خردسال وجود دارد این است که کلاغ ها به او هدیه می دهند. او از 4 سالگی به کلاغ های اطراف منزلش غذا میدهد. کلاغ ها هماین موضوع را فراموش نکرده اند و برای قدر دانی از او با ارزش ترین داراییهای خود را برای او می آورند. گابی در چند سال اخیر هدایای زیادی از آنها دریافت کرده است. اکثر این هدایا فلزاتی براق و  جذاب برای کلاغ ها هستند.

,هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من,جالب انگیز

هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من



,هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من,جالب انگیز


,هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من,جالب انگیز


,هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من,جالب انگیز


,هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من,جالب انگیز


,هدایایی از طرف کلاغ ها! +عکس هدایا,کلاغ,گابی من,جالب انگیز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸

نظرات  (۲)

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۸ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام
مثل همیشه عالی


++♥♥♥
Thkans for taking the time to post. It's lifted the level of debate

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی