سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

چالش خنده

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۳ ب.ظ

چالش_خنده

🔻 وقتی پزشکان به نورمن کازینز گفتند که به بیماری " آنکیلو اسپوندیلیتیس " مبتلاست اضافه کردند که هیچ کمکی نمی توانند به او بکنند و باید آماده باشد که بعد از دوره ای درد جانکاه از دنیا برود.

🔺 کازینز اتاقی در یک هتل گرفت و هر فیلم خنده داری را که می توانست پیدا کند کرایه کرد.
او بارها و بارها نشست و این فیلم ها را تماشا کرد و از ته دل خندید. پس از شش ماه خنده درمانی ای که خودش برای خودش تجویز کرد پزشکان در نهایت تعجب دریافتند که بیماری او کاملا درمان شده و هیچ اثری از آن نیست...!

🔺 این نتیجه حیرت انگیز باعث شد تا کازینز کتاب آناتومی یک بیماری را بنویسد و منتشر کند. سپس او پژوهش گسترده ای پیرامون کارکرد آندورفین ها آغاز کرد.

🤗 آندورفین ها مواد شیمیایی ای هستند که وقتی می خندیم در مغز آزاد می شوند. آنها همان ترکیب شیمیایی مورفین  را دارند و ضمن این که اثر آرام بخشی روی بدن می گذارند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.

📖زبان بدن
👤 جو ناوارو

👍به همین دلیل است که آدم‌های شاد به ندرت بیمار می‌شوند و خیلی جوان به نظر می‌رسند، در همین حال کسانی که مدام گله وشکایت می‌کنند اغلب اوقات بیمار هستند!

🚀این روزها خیلی مراقب جسمتون باشید و از اون بیشتر مراقب روحتون باشید، رفتار شما نشئت گرفته از افکارتونه، پس توی این روزها شک نکنید که خنده و حال خوب می‌تونه یه گارد محافظتی خیلی خوب باشه برای شما


بخندید حتی الکی 😀😀😀😂😂😂😂😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی