سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

چگونه با وسواس مبارزه کنیم؟

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

⚠ چگونه با وسواس مبارزه کنیم؟


‍ استادمحمدصادق طهرانی:من در نوجوانی، حدود دوازده سیزده سالگی بسیار احتیاط میکردم و میخواستم در هر مساله ای واقع آن را احراز نمایم

ولذا در طهارت و نجاست به عسر و حرج افتاده بودم.


یکبار نزدیک غروب که (مرحوم علامه طهرانی)تصمیم داشتند به مسجد بروند حقیر را صدا کردند، آفتابه ای را پر از آب کردند و درحالیکه در کنار سنگ مستراح ایستاده بودند(آب را) با فشار از بالا به پایین ریختند به طوریکه به همه اطراف ترشح کرد و کمی هم به دامان لباسشان پاشید!


سپس فرمودند: این آب از نظر شرع پاک است و من با آن معامله آب پاک میکنم و من الآن با همین لباس به مسجد می روم و نماز میخوانم. انسان باید در امور همان طور که خداوند دستور داده عمل کند.


آن روز برای شکستن حال شک و تردید حقیر با همان لباس به مسجد رفتند و نماز خواندند.


📗منبع: کتاب نورمجرد صفحه ۳۰۸

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴

نظرات  (۳)

مفید بود
پاسخ:
خوشحالم
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۶ میثم ر...ی
سلام
وبلاگتو دیدم خیلی خوبه
موفق باشی
سلام 
جالب بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی