سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

کاشکی اربعین.....

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

اربعین

کاش می‌شد بنویسم که حلالم بکنید

ننویسم رفقا فکر به حالم بکنید


کاش آن روز که روزی مرا می دادند

بیشتر تذکره ی کرببلا می دادند


همه رفتند و من از هجر تو هق هق کردم

بخدا حضرت ارباب زغم دق کردم


کاش همراه تمام رفقا می رفتم

پابرهنه ز نجف کرببلا می رفتم


خستگی در وسط راه چه لذت دارد

زائرت در نظر فاطمه عزت دارد


عاشق آن است که اسپند در آتش باشد

هربلایی رسد از یار دچارش باشد


جز غم عشق مگر غصه ی دیگر داریم

قسمت این است که چون کوزه ترک برداریم


در ازل با نفس عشق که بیدار شدیم

ما به بین الحرمین تو گرفتار شدیم


داغ داریم، نپرسید چرا تب داریم

از ازل در دلمان روضه ی زینب داریم.

#حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی