سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

کمی درنگ

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ

✍ کمی درنگ(مطلب ویژه)

حتما بعد از خواندن به اشتراک بگذارید 


🎓استاد رحیم پور ازغدی: 

چرا کوروش پرستان و اسلام ستیزان در فضای مجازی جولان کرده اند!


⁉️چرا کوروش پرستان و اسلام ستیزان در فضای مجازی جولان کرده اند؟!

واقعا چرا؟!


⁉️چرا مطالب به ظاهر علمیشان را در دانشگاه ، حوزه، محفل علمی، کتابها و انتشارات داخلی و خارجی و یا مقاله علمی ، مجلات و حتی روزنامه های خارجی نمی نویسند و نشرش نمیدهند و تمام فعالیتشان محدود می شود به نت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ؟!


🔰حالا بگذریم از طراحی ساختار شبکه های اجتماعی که مخصوص این نوع شایعه سازی ها است. علت را میتوان اینطور دسته بندی کرد:


📣۱-در محافل علمی و دانشگاهی به راحتی دستشان رو خواهد شد و نمیتوانند دلایل مستند و قانع کننده ای بیاورند و به راحتی پذیرفته نخواهد شد!!!


📣۲-مجلات علمی و پژوهشی تنها با ارائه مستندات و تحلیل های علمی پذیرفته خواهد شد و با نشر مطالب کذب بدون سند( مثل پاسخ نامه یزد گرد سوم به عمربن خطاب که کاملا کذب محض است) پذیرفته نخواهد شد.


📣۳-کاملا مشخص است که در فضای مجازی افراد، بدنبال سند دقیق نخواهند بود ! و اگرهم سندی ذکر بشود کسی فرصت بررسی پیدا نخواهد کرد ! و اگر کسی هم مطلع باشند و مطلب را ردکند با هجمه زیاد به ایشان حمله خواهند کرد و از مسیر بحث خارج می شوند و به جای بحث در خصوص موضوع اصلی به توهین به اسلام ، ایجاد شبه های بی اساس و نژاد پرستانه می پردازند و از اصول اولیه مباحثه خارج میشوند و تمام منابع خودشان معتبر و تمام منابع طرف مقابل را غیر معتبر می دانند.


📣۴-کاملا واضح است که افرادی که اهل علم و پاسخ دهنده هستند در فضای مجازی نیستند و یا فرصت پاسخگویی به این همه هجمه را پیدا نخواهند کرد(حوضی که ماهی نداره قورباغه هفت تیر کش میشه) در مواردی هم که با صرف وقت زیاد پاسخی داده می شود به هیچ عنوان نخواهند پذیرفت (چون نیامده اند که آگاه شوند آمده اند تا گمراه کنند!)


📣۵-دقیقا قصدشان گرفتن پاسخ نیست بلکه قصدشان تخریب ، شبهه و شایع پراکنی است.


📣۶- همه دانشمندان مسلمان را نادان فرض کرده و خود را دانشمند و علامه دهر میدانند!


📣۷-تکرار تکرار و تکرار، وقتی یک مطلب دروغ هر روز تکرار شود و بعضی از دوستان بدون بررسی انتشار میدهند و تکرار تکرار و تکرار آن را باعث می شوند! خیلی ها هم میگویند ؛ خوب همه میگن! اینهمه میگن حتما درسته دیگه!


📣۸- از ترفند های حرفه ای استفاده میکنند:


💽دادن حجم زیاد اطلاعات درست و غلط که برای مخاطب قابل تشخیص نیست کدام یک درست و کدام یک غلط است .


🎭تحریک احساسات و عرق ملی مردم که در مقابل ارائه مطالب کذب و دروغ را به عرق ملی و احساسات وصل خواهند کرد.


برداشتن گام های تخریب طرف مقابل

گام ارائه مطالب به ظاهر صحیح و

پیشنهاد حذف اسلام و جایگزینی بی خدایی


📣۹ -بدون تحقیق هم می شود فهمید که سیاست صهیونیست و انگلیس ( اختلاف بینداز حکمت کن) را دنبال میکنند! چه دلیلی دارد در این مقطع زمانی که شرق و غرب و شمال و جنوب کشور ما در حال درگیری های نظامی و تهدید های امنیتی است با ایجاد اختلاف بین ادیان و اقوام مختلف امنیت کشورمان را به خطر بیندازیم ؟! چه هدفی را دنبال میکنند ؟! هر عقل سلیمی اختلاف را به صلاح نمیداند و مردم به اتحاد و همدلی دعوت میکند !

چرا اینها هم صدا با دشمن بدنبال ایجاد اختلاف هستند ؟! از ایجاد اختلاف به چه هدفی خواهند رسید ؟!


🔵من به همه مردم فهیم و زیرک ایرانی عزیزم پیشنهاد میکنم از پذیرش مطالب به ظاهر علمی ، تاریخی و مذهبی اعتقادی در فضایی مجازی خودداری و خدای ناکرده ، خدای ناکرده با انتشار آن دشمن را به هدفش نزدیک نکنید!


🔵🔴⚪️هخامنش گرایی ضدیت با تاریخ کهن ایرانی است!


نظرات  (۱)

Your post has lifetd the level of debate

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی