سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

هدف گذاری مالی

جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ

🔺خزانه دار دیگران نباش 

 

 

امام علی علیه السلام: در حقیقت بهره تو از دنیایت همان است که با آن آخرتت را بسازى. پس در راه حق خرج کن و خزانه دار دیگران مباش.

 

📚نهج‌البلاغه بخشی از نامه ۳۱

 

 

 

با سلام این را با این مورد که سه گزینه از دنیا حتی بعد از مرگ هم ثوابش قطع نمی شود و برای فرد می ماند ترکیب کنید یعنی علم نافع و موقوفات با برکت و فرزندان صالح پس باید بیشتر برای اینها خرج کرد آن شا الله و اهداف بلند مدت هم هدف‌گذاری شودتاکید می شود که ثروت حلال و کسب روزی حلال از بزرگترین ثواب هاست و این پول پرستی و احتکار است که بد است

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۰۴

نظرات  (۱)

۱۰ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۰۰ لیلا فرزین نژاد

انشالله در راه حق ثابت قدم باشید چند سال قبل با وبلاگ شما آشنا شدم و خیلی دوستش داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم مجدد به دانشگاه بروم و  فاصله افتاد  بین من و مطالعات آزاد چند وقت پیش اسم وبلاگ را کامل به خاطر نمی آوردم و نمی توانستم پیدایتان کنم تا اینکه بالاخره یک نصف شب با سرچ کردن کلمه پوسته انرژی‌هایی پیدایتان کردم من این مطالب را خیلی دوست دارم خدا خیرتون بده که تجربیات تون را رایگان در اختیار جوانان قرار میدهید 

پاسخ:
آن شا الله. سپاس فراوان نظر لطفتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی