سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

چگونه از شوهر خود انتقاد کنم؟

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۰۷ ب.ظ

چگونه از شوهرم انتقاد کنم؟

 

 

🔹اگر بتوانید به جای انتقاد کردن از شوهرتون به او پیشنهاد بدید، 

 

اثربخش تر خواهد بود

 

🔺 مثلا به جای اینکه بگیم چرا من رو تفریح نمیبری

🔻 به او بگیم وقتی منو تفریح میبری حالم خوب میشه 

 

🔺و یا به جای اینکه بگید چرا دیر اومدی خونه؟ و تاحالا کجا بودی؟ 

🔹میتونید بگید خیلی ترسیدم و نگرانت شدم اتفاق خاصی افتاده بود که دیر اومدی؟ 

 

(دارید هم اطلاعات میگیری و هم اقتدار میدی)

 

💑💞همسر من💞

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی