سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

کشیدن دندان بدون بی حسی

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ

یه نفر میره دندون پزشکی به دکتره میگه: 

دندون عقلم رو بکش بدون بی حسی، 

دکتره میگه:

باید بهت آمپول بی حسی بزنم، 

نمیتونی تحمل کنی! 

طرف میگه:

آمپول نزن، اگه نتونستم تحمل کنم پول میدم بهت، اگه تونستم تحمل کنم هیچی نمیدم!

دکتر قبول میکنه و دندون رو میکشه و طرف آخ نمیگه و شرط رو میبره،

شب دکتر تو گروه دکترا می نویسه: امروز دندون یه نفر رو بدون بی حسی کشیدم و درد نداشت! چطور میشه ؟؟



یه دکتر دیگه بهش میگه:

این یارو اومد پیش من براش بی حسی زدم


گفتم بشین بیرون تا صدات کنم 

اومدم دیدم نیستش ....!!!!!! 😂😂😂


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی