سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

گوشت قربونی

دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱ ب.ظ

رفتم ﭘﻴﺶ ﻓﺎﻟﮕﯿﺮ ﻣﻴﮕم آﻳﺎ ﻛﺴﻰ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﻴﻜﻨه

ﻓﺎﻟﮕﯿﺮ: نه

 

گفتم ﺗﻮ ﻛﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻛﻒ ﺩﺳﺘﻤﻮ ﻧﺪﻳﺪﻯ

 

میگه ﻗﻴﺎﻓﺘﻮ ﻛﻪ ﺩﻳﺪﻡ😂

 

**

 

رفتم کله پزی به یارو میگم زبون دارید؟

یه نگا بهم کرد گفت نه فقط تو داری ،ما با دماغمون حرف میزنیم 

نیس با گوسفندا معاشرت دارن ،اعصابشون خرد شده 

 

🤣😂🤣😂

 

*

 

مثبت اندیشی یعنی

اگر گنجشکی بالای سرت خراب کاری کرد بگی خدایا شکر که گاوها پرواز نمیکنند.

 

😂🤣😂🤣😂

 

*

 

وقتی ظرف ته دیگ رو میدن تو سفره دست به دست کنیم،

اون دو سه نفر اول خیلی بیشعورند

 

😂🤣😂🤣😂

 

*

 

فقط یه ایرانی میتونه هر چی افتاده زمین با فوت ضدعفونی کنه

لامصب فوٺ نیس ڪه .. بتادینہ ..

 

🤣😂🤣😂🤣

 

*

 

اگه دیدی تو یخچال چندتا چیز کنار هم مرتب شدن،مطمئن باش یه چیز خوشمزه پشتشون قایم شده

دیدم که میگم.

 

😂🤣😂🤣😂

 

*

 

خانمه زنگ زده رادیو میگه :

50ساله با شوهرم ازدواج کردم خیلی بدبینه چیکار کنم؟

مشاور:

یکمی دیگه تحمل کن...

 بلاخره یکیتون میمیرید

 

🤣😂🤣😂🤣

 

*

 

بعد ٣ روز کوه نوردی رسیدیم به قله،

به سرپرست گفتم خب حالا باید چیکار کنیم؟؟

گفت باید برگردیم... 

همونجا بود که فهمیدم کوهنوردی

ورزش روانیاس!!

 

🤣😂🤣😂🤣

 

*

 

زن وشوهره باهم دعواشون میشه زنه میگه من فقط به خاطر پولت زنت شدم...

 مرده میگه بازتو یک دلیلی داشتی،

من بدبخت چی؟!!!!

 

😂🤣😂🤣😂

*

به حیف نون میگن با مجید جمله بساز

 

میگه من و سعید و حسین رفتیم سفر خیلے کیف کردیم😄

 

میگن پس کو مجیدش؟😐

 

میگه هر چے اصرار کردیم نیومد😂😂😂

 

*

 

‏تخمه ژاپنی تو آجیل کار سرعت‌گیر رو می‌کنه...

 

 

 

هر یه دونه تخمه ژاپنی که توسط مهمان شکسته می‌شه باعث نجات ۳تا پسته و ۲تا بادوم هندی میشه😁😂

 

*

باپرایدم تو جاده موندم بی بنزین .

یه ۲۰۶که رانندش خنگول بود نگه داشت

گفت چی شده بگو کمکت کنم

گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم

گفت مگه بنزین ۲۰۶ به پراید میخوره . . .

الان دارم پیاده میرم کربلا

😂😂😂✋

 

‌*

 

یکی از همسایه ها دو هفته پیش گوسفند قربونی داشتند، صد گرم‌ گوشت هم به ما دادن

حالا هر وقت دم در منو میبینه میگه ماشاءالله نسبت به دو هفته پیش چقدر چاق شدی

🤣🤣🤣🤣🤣

 

*

 

💥 

دیروز رفته بودم امامزاده داوود...

تو مسیر یک پیرمرده پیاده میرفت سوار ماشینش کردم، برگشت گفت دست شما درد نکنه ما قدیما این مسیر رو با خر میرفتیم،

الان داریم با شما میریم...

نفهمیدم تشکر کرد؟! خاطره بود؟ یا قصد تخریب مارو داشت؟!!!😂😂😂😂

 

*

 

*نکته*

زندگی تفسیر سه کلمه است:

💝خندیدن، بخشیدن، فراموش کردن است

  پس تا میتوانی

💝بخند، ببخش، فراموش کن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی