سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

یه کم بخندیم

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ق.ظ

قاضی: اسم؟

برتولت برشت: شما خودتان می دانید!

قاضی: می‌ دانیم اما شما خودتان باید بگویید.

برشت: خب. من رو به خاطر برتولت برشت بودن محاکمه می ‌کنید! 

دیگه چرا باید اسمم رو بگم؟!

قاضی: با این حال باید اسم تان رو بگویید. اسم؟

... برشت: من که گفتم. برشت هستم.

قاضی: ازدواج کرده اید؟

برشت : بله!

قاضی: با چه کسی؟

برشت: با یک زن!!

[خنده حضار در دادگاه]


قاضی: شما دادگاه را مسخره می‌کنید؟

برشت: نه این طور نیست.

قاضی: پس چرا می ‌گویید با یک زن ازدواج کرده‌اید؟

برشت: چون واقعاً با یک زن ازدواج کرده‌ام!

قاضی: کسی را دیده‌اید که با یک مرد ازدواج کند؟

برشت: بله!

قاضی: چه کسی؟

برشت: همسر من!! او با یک مرد ازدواج کرده است!


[خنده حضار در دادگاه]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی