یارو اومده میگه شربت اشتها آور چنده؟ میگم 14 تومن میگه اوه نه گرونه! خب تو که چهارده تومن برات گرونه می خوای اشتهات وا شه چی بخوری؟
یارو اومده میگه شربت اشتها آور چنده؟ میگم 14 تومن میگه اوه نه گرونه! خب تو که چهارده تومن برات گرونه می خوای اشتهات وا شه چی بخوری؟
پیکاسو در خاطراتش می نویسد:مادرم می گفت اگر سرباز شدی مطمئن باش روزی ژنرال می شوی اگر راهب شدی روزی پاپ خواهی شد در عوض من یک نقاش بودم و پیکاسو شدم!
هرچه که هستیم ، بهترین باشیم....
یارو لب دریا نشسته بود،هی می گقت ماشالا ماشالا،ازش پرسیدن چرا هی می ماشالا؟میگه:رفیقم نیم ساعت رفته زیرآب هنوز بالا نیومده!
انسانهای گذشته دانشمند تر بودند و حتی زمانی با فرشتگان جنگیده اند این یک موضوع است که باید بحث شود زیرا در اقوام گذشته اقوامی بوده اند که جبرییل را دشمن و می پنداشتند پس وجودش را صفحه می گذاشتند که دشمنش فرض می کردند و بحث دیگر رابطه انسانها با موجودات ساکن زمین است یعنی ما چگونه با سایر موجودات تا کرده اسم که حالا انتظار داریم موجودات دیگر هوشمند چگونه با ما تا کنند و بحث اقوام ضالین و باران قوم اعراف و قوم با محبت که خدا را دوست دارند و خدا نیز آنان را دوست دارد باید در کنار دیگر اقوام مثل ثمود و عاد ذکر شود.
و بحث اینکه تمام پیامبران و امامان نور واحد اند و در قرآن از تمام پیامبران داستان ذکر شده علل الخصوص قوم موسی پس نباید نادیده انگاشته شوند بیشترین داستان قرآن د مورد قوم بنی اسراییل و مشخصه حضرت موسی است و بخش اصلی قرآن از نظر مباحث شناختی خود توحید است پس باید همین نسبت در مبانی شناسی نیز تا حدی مراعات شود و به سلایق قرآنی نیز توجه کرد و اینکه خود قرآن می تواند مصحح تورات و انجیل باشد و اینگونه آنها نیز به مبانی راه یابند نه برعکسش که هدف امثال کعبه اخبار بوده است.
اگر کسی آیات ۱۰۳و ۱۰۴ سوره آل عمران را نوشته و با خود داشته باشد سخن او در همه اثر تمام خواهد داشت
آیات ۱۰۳ و ۱۰۴ سوره آل عمران :
وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ
إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ﴿۱۰۳﴾
وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿۱۰۴﴾