سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

جرات دادی

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دائما زیباییت را وصف، عمدی می کنم 

شعر را همدست هر آیینه قدی می کنم 

آن قدر ریشه دوانده عشق تو در قلب من

این غزل نطفه نبسته، فکر بعدی می کنم 

من چنان گرم توام که در تمام شعرهام 

با هر "اویی" جز تو مشتاقانه سردی می کنم 

گونه هایت میوه ی ممنوعه و من هم که .. آه! 

دختر حوام و از حدم تعدی می کنم

آن قدر زیباییت را مومنم که بعد از این 

" تا ابد " با چشم های تو " تحدی" می کنم

بی نهایت عاشقانه در پس قلب من است 

نه... جسارت... نه! غلط هم تا به حدی می کنم

نظرات  (۳)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۲ فاطمه شیخ لو
سلام!
جناب این شعری که گذاشتین از بنده اس! 
چرا واقعا به اسم شخص دیگه ای منتشر کردین؟! 
اگه خواستین که صحبت کنیم و یا نیاز به اثبات داشتین به آیدی تلگرامم پی ام بدین:

teo2r 


پاسخ:
سلام ممنون ولی من به اسم کسی چاپ نکردم بلکه فقط شعر رو گذاشتم البته متوجه شدم در گذاشتن پستها در شعرها اسم خودم به عنوان نویسنده ذکر شده در صورت احتمال فکر منفی عذرخواهی می کنم اگر شعر شماست واقعا ببخشید  در قسمت اصلی نیز این موضوع را می نویسم باز هم در صورت صحت ماجرا از شما عذر خواهی می کنم
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۹ فاطمه شیخ لو
سلام! 
عه آره! منم که الان داشتم نوار سمت چپ وب رو نگاه می کردم دیدم که با عنوان امیرحسین سوری  572 تا نوشته هست.منم عذر میخام چون تند رفتم!:)  بعدا میخام اشعارمو به صورت مجموعه منتشر کنم؛ یه کم ناراحتم کرد.چن جا دیگه هم توو اینستا دیدم که بی نام ذکر کردن نوشته هامو! بعدا موجب میشه هر کی ادعا کنه اون شعر یا دست نوشته واسه خودشه! 
بازم ممنون! :)
پاسخ:
ان شا الله موفق باشید 
Appanertly this is what the esteemed Willis was talkin' 'bout.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی