سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه
به نام حضرت دوست
که هرچه داریم از اوست


اگر بخونید ممنون می شم
اگر بخونید و نظر هم بدید خیلی بیشتر ممنون می شم

توضیحات بیستر در بخش های درباره من و تماس با من در نوار بالای وبلاگ قابل مشاهده است
بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۶ آذر ۰۳، ۲۳:۱۹ - ‌‌‌ ‌‌‌تیرزاد
    😂👌
سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ق.ظ

اخطارهای کلی و بحث راضیه مرضیه


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیه

بر این مبنا است که ما که ما برای نفس و روح نیز زندکی و سبک قایلیم بر این اساس روح براساس امانت وجود تعریف می شود برای ابتدای تعریف از مبنای ازدواج درونی شروع می کنیم که این ازدواج می تواند کاملا جدا عمل شود(نور33)و رندی در ان اعمال می شود از آمیزش زن و مرد درون یین و یانگ و ایجاد فرزند به ترتیب برای طی مراحل از انتهایی ترین چاکرا تا بالایی ترین را برای رشد در لایه ها می بیماید از همین مورد می توان رابطه این جسم و کالبد را با روح دانست یعنی راضیه و مرضیه و بحث استقلال روح و جسم از کالبد روحانی 5ام و جایگاه اندیشه و اینکه این جهان هدفی بالاتر دارد نکته تا  تمام لایه ارتباط با جسم وجود دارد براساس علوم رایج غذای این جسم از مواد و متریال است اما غذای روح براساس امانت است و اتر و انرژی نام دارد اعمال روزه برای این است که بدانی فقط غذاخوردن نیست بلکه غذای روح را در یابید اندیشه کتابخوانی ارتزاق الهی و ... نماز معنابخش امانت و حضور است و رفتار ما را مشخص می کند و تمام موارد ایمان را دارد نماز امانت مندی نماز گذار واقعی را در بی دارد نماز از فعل و ذکر تشکیل شده است بدن از سیستمهایی برای اهداف خاص تشکیل شده ولی در روح قضیه فرق می کند بلکه لایه های نفس وجود دارند تا همین جا متوجه شدیم که بلوغ فکری از بلوغ جنسی جداست و حتی می تواند جلوتر اتفاق بیفتد همان طور که یک انسان به خانه احتیاج دارد در سطح راضیه در سطح مرضیه نیز برای فرد مسایلی وجود دارد مثلا نمازخانه مسجد و مکانهای معنوی زندگان حقیقی یعنی شهدا نماز ظهر عاشورا به شدت برای تقویت روح مهم اند از نمازهای یومیه نیز نماز ظهر گفتیم جایگاه ویژه ای دارد

در حالت کلی اول ایمان ارتباط و حرف زدن و سپس کسب آیات ترتیب روند کار است هدایت نیز در پرتو ایمان است.

طرح کلی روشمند

بحث اول شناخت ابعاد وجودی است بحث درک امانت است و ایمان است پس از آن مهمترین اصل ارتباط است و تقویت ایمان و گرایشات مختلف ایمان نماز و دعا و راز و نیاز و حرف زدن با خداوند. سپس پیامبران را الگو قرار دادن عملی آنها منتها الیه سبک عملی خویش را با توجه به خدایی بودن نشان دادند  یعنی قابلیت بهره گیری داریم مثلا در بحث جنگ موسی قدرت سلیمان بهداشت و درمان عیسی منظور انجام کارهای محیر العقول نیست بلکه بالابردن کیفیت زندگی انسان در بخشهای مختلف و سطح های مختلف است اتفاقا کارهای پیامبران اصلا محیرالعقول نیز نبوده است بلکه اوج امکان اتفاقات ممکن در زندگی است اعمال در حیطه ی اعجاز تا حدی می باشد مثلا در بحث تولد عیسی و یحیی شاید ما نتوانیم همین کار را در انسانها انجام دهیم ولی بدون شک در صورت ورود به این عرصه گامهای قوی ای در عرصه باروری و مشکلات آن گام برداشت یا در عرصه سلولهای بنیادین و جوان شدن انسان با توجه به مورد زلیخا در موارد موسی با توجه به و مارمیت اذ رمیت و الله رمی هر سلاحی و هر ابزاری می تواند عصای موسی باشد و می توان نور شجاعت را در قلب سربازان تابانید زندگی موسی چهره های شیطان را که منجر به جنگ می شود را بیان می دارد جنگ عدم شناخت خداوند است تجاوز به حریم امانت است لواط است و جدایی انداختن بین زن و شوهر

طرح کلی نوعی وحدت و کلیدواژه ها برای تکمیل

نحل 72 و نور 33

روح و خرد و شعور جمعی و کیهانی و تفاوت با خدا

مبانی هم کفوی

گونه بودن انسان تا زمان آدم بودن

ولایت

نور علی نور و عوالم ناسوت و لاهوت و ملکوت و.....

تولد طارق زن مرد بودن و سوره توحید و قوس کمان و رگ گردن

مبانی عفاف

 

آمیزش شناسی و کلیدواژه ها

آزمایشی بودن همسر و فرزندان و درخواست سکینه

درک ارتباط مراحل رشد کودک و بحث جنسی و سکسولوژی شناسی بر اساس فهم بلوغ و بحث بلوغ فکری و بحث بلوغ جنسی سالم

یوسف و زلیخا و روش عاشق شدن بحث های هم کفوی بحث عاشق شدن در مراحل زندگی و آمیزش صحیح و اهمیت خانه و بحث حفاظت روح

پیامد مسایل ازدواج و ابزار و روشها شامل موارد خوب مثل مستحبات آن و همچنین صندلی آمیزش اما موارد خطرناک حتی در ذهن شامل سوتین و شورت چسبان و کاندوم علل الخصوص موارد به هم زننده تعادل رضایت و فهم رضایت جنسی نا بودی خانه و آمیزش باز روشهای 69 و خود ارضایی گونه

بیمارهای ممکنه در صورت عدم آمیزش صحیح و گناه آلود وعدم تطابق با طارق و عدم فهم رندی و مسایل رضایت جنسی همزمان و دو طرفه-بیشتر روشها و حالتهای مختلف جنسی و صحت روشها و روشهای همزمان کردن رسیدن به رضایت از طریق به تعویق انداختن انزال مرد و حتی زن برای همزمان سازی و احتمال درد و محتلم شدن در صورت رعایت نکردن موارد و احتمال بیماریهای روحی خطرناک  و درک توحیدی بودن ازدواج اینکه همسر برای عبادت خداوند است و مهمترین موضوع اخلاق و دین است

 کتابی تحت عنوان کاماسوترا مطالعه شد که در آن حتی به ریزترین شیوه ها و پوزیشنهای سکس نیز اشاره شده است که -البته بدون تعریف امانت و موارد فساد انگیز نیز وحود دارد- یا کتابی دیگر که کتابی دیگر به نام تانترانیک سکس وجود دارد که مسایل زن مردی را نیز به جزیی ترین شکل نشان می دهد و این اتحاد را در بیرون بیان می کند و حتی مورد درونی را نیز اعلام حقیقت می کند و به تمام فلسفه نشان می دهد اما در هیچکدام امانتی تعریف نمی شود و روابط نیز باز است و عملا درونی کامل نیز نمی باشد و فساد و کفر و ایمان و شرک و نفاق نیز تعریف حقیقی نمی شود و حتی جزو نمونه ترین این آیین ها آیین شیوایی است که به جز فهم خدایی که در پست ترین ها هستند لذت گرای محض اند در این آیین ها ازدواج درونی وجود ندارد و تعریف نمی شود اما از بحث اتحاد نیروی مرد و زن حرف زده می شود؟!؟بلکه هدفشان لذت گرایی محض است آنهم در مجاز نکته حاشیه ای اینکه در مورد بیماریها ی جنسی حاصله در صورت اشتباه جنسی پیامدهای در بدن احساس می شود دو عمل اصلی داریم که در صورت عدم رسیدن به نوعی ارگاسم و فعالیت هرکدام محل درد و بروز خود را دارند یکی در قفسه سینه و کمی بالاتر نزدیک گلو و دیگری در پشت کمر .در ادامه به این بحث می شود که در این آیین حتی با اثبات زن و مرد درون باز امانت و طارق تعریف نمی شود و ارزشی ندارد سبک هندی به شدت در اروپا و علل الخصوص فرانسه توسط لژ آن پیگیری می شود و در این مدل فساد بالاست و عملا معنویت فاسدی است و میل به خود ارضایی و خارج شدن از چارچوب جنسی به شدت وجود دارد جالب اینجاست که رنگ پرچم به قول خودشان رنگین کمانی ها نیز احتمالا از آیین جشن رنگ هندی ها برداشته شده است اگر از دید نیروی حقیقی زن مرد درون در این مراسمات به قضیه نگاه کنیم در اینجا رهبر فرقه عملا نیروی زن مرد افراد را به دست گرفته و بازی می گیرد و هدایت می کند و عشق و عاشقی در این ماجراها درون مایه برده داری و تسخیر خواهد داشت علل الخصوص که مسایل فلسفی و علوم غریبه به صراحت مطرح می شود ولی در اینجا جادوگری محض کاملا شیطانی داریم  خودم هم هنوز دلیلش را نفهمیدم با وجود تعریف تلفیق نیروی زن و مرد درون و حتی در بعضی موارد تعریف آن در وجود هر فرد و تفکیک بحث آرامش و آسایش و حتی باز کردن چشم و سوم خیلی از مسایل دیگر چرا وارد بحث امانت و طارق به صورت قطعی نمی شوند؟!نکته جالب اینکه به صورت باستانی در مورد ایران ساسانی نیز همین شواهد و قراین وجود دارد و حتی موارد پیشرفته تری مشاهده می شود اما در آنجا نیز کاربرد دیگری داریم در ایران اسلامی طب سنتی با تکیه به به فلسفه و طب سینوی شکل گرفته است و در آن موارد علوم غریبه و مذهبی و حتی اثبات خداوندی وجود دارد اما در طب سنتی تدریسی تقریبا هیچ کدام از این موارد ابن سینا بروز و ظهور ندارد و حتی بحث هم نمی شود در مورد طب چینی و طب سنتی نیز تا امروز نگاه علمی به آن به صورت جدی که وارد کتب درسی پایه پزشکی بوشد نداشته ایم با اینکه در این طب نیز به طور فلسفی به نیروی یین و یانگ اشاره شده و یا کشف مری دیان ها نشان از رشد این علم داشته است نکته دیگر در مکاتب شرقی و هندی مثل آشو اینکه علی الظاهر حرفهای قشنگی می زنند و به آرامش طبیعت و حتی خدایی صلح طلب می خوانند اما به صراحت کامل در این مکاتب خانواده ارزش ندارد حتی در آمریکا مکاتب و فرقه های عرفانی لختی و برهنگی وجود دارد که اوج رسیدن و کمال مطلوب خود را در برهنگی و ریلکسیشن دسته جمعه می بینند این یعنی توهم و افیون زندگی و فساد مدرن.

 امروزه نیز در مورد نگارشهای س ک س ی فانتزی یا مبانی فلسفی ازدواج و پزشکی غرب که بیشتر نیز براساس نظریات فروید است با وجود اشاره به مواردی صحیح جهت گیری های کاملا غلط را شاهد هستیم که اساسا ازدواج را زیر سوال  می برد و حتی نظریات به ظاهر علمی به نفع شیوه های زندگی حیوانی و حتی پست تر از آن می دهند و اتفاقا در زندگی سبک جدید اروپایی شیوه ی شریک جنسی جای همسر رسمی و قانونی را گرفته است و اگر در عرب جاهلی شاید قتل کودکان دختر بودیم امروزه نیز هر روز در این کشورها و یا هر کشور دیگر و مردمی که این سبک را پیش می گیرند شاهد نسل کشی هزاران کودک و سقط جنین کاملا قانونی و به نوعی حقوق بشری هستیم یعنی بشر مدرن با تفکر جاهلی حتی اگر بیشتر از سابق چون به سلاح علم نیز مجهز شده و به جای استفاده صحیح از چاقو برای سازندگی و کار و ابزار فقط به فکر دریدن و کشتن است

 اساسا رویکرد انسانی به هر موضوع و علمی می تواند خوب یا بد باشد  و اگر از منظر طبیعی و یا حقیقت جویانه به موضوعات نگاه کنیم علل الخصوص در موضوع علم و یا ارتباط با افراد اساسا چیز بدی وجود ندارد بلکه روش برخورد و رویکردهاست که بد و خوب می تواند باشد و اینکه انسان بتواند بر اساس امانت با موضوعات برخورد کند و به قولی خود را نبازد و با شیوه درست یاد بگیرد تا با حوادث مسایل و افراد مختلف مواجه شود

عفاف گوهر و طلب نماز

چشم سوم

اساس باز شدن چشم سوم بر پا داشتن نماز و خواب بیدار است  البته طارق و فعال شدن اذکار نیز باید رعایت شود

عوالم

به دو عالم عالم حیوان و عالم فرشتگان نیز گویند با توجه سطح زندگی دو موجود ثقیل انسان و جن اند انسان از آب و خاک-پایه-و جن از آتش و باد-پایه-بر اساس زندگی طعام انسان و حیوان یعنی چهارپیایان از مواردی مثل حبوبات و ... دیگر است که اینها غذایند اما رزق و روزی با توجه به عالم غیب تعریف می شود ماهیت تعریف امانتی انسان با توجه به نماز که جامع موارد ایمان است تعریف و انسانیت نامیده می شود و شامل تمام جنبه ها می شود

من-خود آگاه و ناخود آگاه

منیت افراد بر اساس روح تعیین می شود نه روان و جسم فیزیکی اما بروز دارد هر عضوی از بدن نیز شعور خود را دارد تا آنجا که در قیامت می تواند حرف بزند اما روح برآیند کلی است و ماهیت فردی آن ثابت است بدین معنی که با گذتشت زمان نیز همانطور که بدن فرسوده می شود اما اثر انگشت پاک نمی شود روح نیز شناسه هایی دارد من با توجه به ثبات روح و امانت تعریف می شود

همان طور که در بحث عالم شهود در زمان غذا خوردن شما مزه ی آن را می فهمید و بر اساس مزه بو مقدار و احساس هاس دیگرتان با اراده ی خودتان دهانتان را با مغزتان مدیریت می کنید در ادامه لوله ی گوارش نیز این موضوع صادق است در شناسایی مواد ترشح هورمون ها در حرکات معده و ..در همگی بازهم مغز شما و سیستم عصبی نیز دخالت داشته اند و مدیریت کرده است اما غیر ارادی در روح نیز دقیقا همین موضوع صادق است یعنی اگر شما غذایی را خوردید نمی توانید بگویید نه فقط همین مقدار که در دهان بود تاثیر داشت بقیه اش الکی است من که نمی دانم و یا نمی بینم در بحث رسانه نیز فریم گذاری ها ساخت نشان برندها بر اساس اصول ذهن شناختی و فراشناختی موسیقی معکوس و .... دقیقا همین طور اند روح نیز بخش خود آگاه و نا خود- آگاه دارد   

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی