سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

پیامهای سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دانشگاهیان

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

رهبر انقلاب: احساس حقارت خیلی خطرناک است/ همه‌ی دنیا می‌گویند ایران کشور عزیز و مقتدری است و دشمنان از نفوذ جمهوری اسلامی ناراحتند/ آن‌وقت برخی در دانشگاه یا در روزنامه با "خودکم‌بینی" می‌گویند ما چیزی نیستیم و منزوی هستیم/ حالا خودتان را کم می‌بینید، چرا دیگر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را کم می‌بینید؟

رهبر انقلاب: امروز دانشگاه و دانشجو آماج بزرگترین توطئه‌ها است/ سلطه با شکل استعمار کهنه و نو دیگر عملی نیست، اکنون به‌دنبال این هستند که تفکرات در درون عناصر فعال، هوشمند و نخبه‌ی یک کشور جوری شود که اهداف آنها را برآورده کند.

رهبر انقلاب: دانشگاه باید سهم و نقش خود را در اقتصاد مقاومتی پیدا و به آن عمل کند؛ در این خصوص حرف زیاد زده شده اما هنوز با آن‌چه که در عمل باید اتفاق بیفتد فاصله داریم/ تازه چند روز است که گزارش مسئولان دولتی برای برنامه‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی به دست بنده رسیده.

رهبر انقلاب: کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند؛ غربی‌ها چه بهره‌ای بردند از اختلاط؟ اسلام، انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط را داده است/ کار فرهنگی باید دانشجو را متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت، با اعتماد به نفس و سرشار از امید و با فهم درست از موقعیت کشور تربیت کند؛ به جوان‌های مؤمن و انقلابی میدان دهید.

رهبر انقلاب، امروز: آمار داده‌اند که سرعت پیشرفت علمی ما در دنیا دو رتبه کم شده؛ این بد است؛ با این سرعت پیشرفت خیلی عقبیم. ما را سال‌های سال عقب نگه داشته‌اند/ آمریکا پیشرفت علمی را ۱۴۰ سال از ما زودتر شروع کرده است/ آن چیزی که چشم دنیا را خیره کرد، سرعت پیشرفت ما بود؛ گفتند سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی ۱۳ برابر سرعت رشد دنیا است.

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها: در تحقیقات علمی باید برای آینده نیازسنجی و محاسبه کرد/ برخی می‌گفتند نفت داریم، چه نیازی به انرژی هسته‌ای است؟/ در قضیه‌ی فروش سوخت ۲۰ درصد، غربی‌ها شروط خفت‌باری گذاشتند/ البته به نفع ما تمام شد و جوانان ما با زحمت خودشان آن را تولید کردند/ زحمت عمده در غنی‌سازی،مربوط به تبدیل اورانیوم خام تا سطح ۲۰ درصد است/ همین آنها را دستپاچه کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی