سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

🔷انسان‌های حیوان‌نما

 

🔹از جمله اخباری که در میان بالاگرفتن بی‌سابقه تنش و ترس از آغاز جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه گم شد، گزارش‌های مربوط به خشونت جنسی گسترده نظامیان اسرائیلی علیه اسرای فلسطینی بود.

 

🔹خشونت جنسی صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها به‌خودی‌خود موضوعی شوکه‌کننده نیست. از سیستمی که به طور علنی از راهبردهای ایجاد قحطی مصنوعی و قتل و عام غیرنظامیان استفاده می‌کند، انتظار نمی‌رود تا خشونت جنسی را به‌عنوان خط‌قرمز اخلاقیات خود تعریف کند. همچنین مدت‌هاست که اخبار مربوط به خشونت جنسی علیه اسرا فلسطینی منتشر می‌شوند.

 

🔹اسرائیل آمار دقیقی از اسرا فلسطینی منتشر نمی‌کند اما گفته می‌شود هزاران اسیر از نوار غزه و دیگر اراضی اشغالی از هفتم اکتبر به اردوگاه‌های اسرا منتقل شده‌اند. طبق گزارش‌های شاهدان عینی و مصاحبه ناشناس مسئولین اسرائیلی با رسانه‌های صهیونیستی، از هفتم اکتبر ده‌ها اسیر به دلیل شرایط غیرانسانی جان خود را ازدست‌داده‌اند. همچنین تعداد زیادی به علت استفاده بی‌وقفه از دستبند، پابند و زنجیر مجبور به قطع عضو شده‌اند و خشونت جنسی به شکلی گسترده در جریان بوده است. شاهدان از تجاوز، تحقیر جنسی مقابل جمع و شکنجه جنسی با استفاده از باطوم، میله‌های فلزی و کپسول آتش‌نشانی سخن گفته‌اند.

 

🔹در پرسروصداترین مورد، پس از تجاوز گروهی نگهبانان صهیونیست به یک اسیر فلسطینی در پایگاه سدی تیمان که از هفتم اکتبر به‌صورت اردوگاه اسرا درآمده است، پلیس نظامی (دژبانی) ارتش اسرائیل اقدام به دستگیری ده نفر از پرسنل این پایگاه کرد.

 

🔹در پی اقدام ارتش، طی تحولاتی غیرقابل‌درک برای هر انسان سالم، معترضان اسرائیلی در تظاهراتی در حمایت از حق تجاوز به اسرا، خواستار آزادی نگهبانان خاطی شدند و به محل نگهداری بازداشت‌شدگان یورش بردند. این تجمع حامیان تجاوز با شرکت تعدادی از نمایندگان مجلس اسرائیل و وزیر میراث کابینه نتانیاهو انجام شد. ارتش اسرائیل نیز  در پاسخ مجبور به انتقال بازداشتی‌ها و نهایتاً متفرق کردن معترضین با توسل به خشونت شد.

 

🔹هم‌زمان بسیاری از سیاست‌مداران صهیونیست از خاطیان حمایت کردند. بن گویر، وزیر امنیت داخلی دولت اسرائیل در اظهاراتی تأیید کرد که وضعیت زندان‌ها از هفتم اکتبر به بعد بدتر شده است و تأکید کرد که به این موضوع افتخار می‌کند. تا زمان نگارش این متن پنج نفر از افراد بازداشتی آزاد شده‌اند.

 

🔹حقیقتاً نیازی به تکرار شعارهای کلیشه‌ای ضد اسرائیلی نیز وجود ندارد. تظاهرات حامیان تجاوز، آیینه‌ای نفرت‌انگیز از نتیجه پروژه ملت‌سازی اسرائیل است، جامعه‌ای متعفن و بیمار که در ابتدایی‌ترین ارزش‌ها و ضد ارزش‌های خود نیز دچار کشمکش و جدل است. مشکل می‌توان برای چنین جامعه‌ای، حتی در صورت پیروزی نظامی همه‌جانبه علیه دشمنانش، آینده‌ای روشن متصور شد.

 

#اسرایل #فلسطین #خشونت_جنسی #حقوق_بشر

 

Archivist

@partisan2023

 

 

 

اسموتریچ، وزیر اقتصاد اسراییل، تاکید کرد گرسنگی دادن به مردم غزه، به‌منظور آزادی اسرای صهیونیست، امری «درست» و «اخلاقی» است.

 

یک مورد دیگر هم که سید حسن در سخنرانی خویش به آن اشاره کردند این بود که وزیر صهیونیستی -اشتباه نکنم گردشگری یا مالی-گفتهدبود روی غزه باید بمب اتم انداخت اما تنها مشکل آسیب به بقیه مناطق اسراییل است 

 

 

 

 

 

⬅️یه اسب سوار خانوم ، از مسابقات ‎المپیک حذف شد ، چرا؟

 

چون یه فیلمی ازش در تمریناتش پخش شد که بجای ۳ بار ، ۶ بار به اسبش شلاق زده و به جرم حیوان آزاری ممنوع المسابقه شد!

‼️اما صهیونیست هایی که ۱۴ هزار کودک رو سلاخی کردند ، حذف نشدند!!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی