سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

رک بودن یا بی ادبی.....؟

سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۲۷ ب.ظ

📌رُک بودن یا بی ادبی...؟

 

رُک یا FRANK به معناى ابراز نظر شخصى در مورد مسائلى است که مربوط به خود ما می‌شود.

مثلا من بستنى دوست ندارم و این موضوع رو به صراحت بازگو می‌کنم، یا دوستى از من می‌پرسد میاى بریم بیرون؟ براحتى می‌گویم نه، الان حوصله ندارم...

این میشه نظر شخصى من در مورد خودِ من.

و اما RUDE به معناى گستاخى یا وقاحت است که نظرات ما در مورد دیگران است.

مثلا من به دوستم می‌گویم چقدر چاق هستى! یا می‌گویم بینى تو شبیه بینى عقاب است! ببخشیدا من رک هستم!

 

 فرق رک بودن و وقاحت را بدانیم و هرچه در ذهن مى‌آید در قالب رک بودن تحویل مردم ندهیم.

 

🦋 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی