سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

به نام خدا

مکاشفه:با توجه به حدیث سلسله الذهب و همچنین پذیرش ولایت امام علی(ع) صورت می گیرد.ارتباط با خاندان مطهر مهم است و باید چشمتان به عصای موسی باشد این عصا همان نایب امام زمان(عج) است.

امام جماعت:دو شرط اصلی و عمومی تفاوت امام با رهبر:یک برتری دادن آخرت بر دنیا و خواستن دین برای آخرت و وسیله قرار دادن دنیا برای آخرت و شرط دوم کنترل بر نفس اماره است عدم رعایت شرط فوق خطر شروع یهودی-یهودایی- شدن را در پی دارد.

شرایط خاص:یوسف بودن و یوسفی عمل کردن یعنی در آن لحظه بتواند چهره ی واقعی زلیخا را ببیند و بداند چیزی عوض نشده و واقعا زلیخا او را نمی خواهد و خودش شوهر دارد و به خاطر ترس از مجازاتهای زلیخا و یا شوهرش تن به خواسته ندهد چون اتفاقا در این صورت شوهر زلیخا مجازاتهای بدتری را پیش می کشد و خطرناک تر است.یوسف نترسید و به سمت در رفت انتهای داستان و نقطه وصل یوسف و زلیخا مشخص است و کلیدواژه ی اسم اعظم را می توان ردیابی نمود.

روابط:چه بین الملل چه داخلی براساس امانت است 

اصالت :نه جامعه و نه فرد اصالت ندارند اصالت مربوط به خانواده است اما خانواده و فرزند آوری هم فقط ملاک نیست و امانت و ایمان اصالت دارد اما امانت هم اصالت ندارد و خدا اصل است.داستانها و سوره های مربوطه-کوثر ماجرای نوح و لوط و ماجرای حضرت ابراهیم و اسماعیل .در بحث بعدی جنگ اصالت ندارد اما جنگاور اصالت دارد و در ضمن کاری مهمتر از خودسازی نداریم.

ارزش صداقت در برد:من دیپلمات نیستم من انقلابی ام حرف را صادقانه و صریح می زنم.رمز برد و حکومت بر قلبها همین است

دلیل اصلی موفقیت امام خمینی(ره)از نظر امام خامنه ای(ره):اهمیت دادن به حرف خدا نه-قبل از-حرف مردم .

اصل ایمان و تمام حرکات مردمی و طبق نظر قرآن اصل رفتار ایمانی الگوی اکثریت مردم است مردم ما مومن و عاشق اهل بیت و امام حسین(ع)نیز هستند و بدون شک میزان رای مردم است

بحث مخالفت:دو قطبی جهل و خیانت یعنی همگی مخالفتها از سر عناد نیست مثل مخالفت فرشته ها در مقابل سجده بر انسان که پس از اگاهسازی و نشان دادن یک چشمه کوچک از اسم اعظم در برابر فرشتگان آنها سجده کردند اما نافرمانی شیطان که یک بخش خیلی کوچک از آن جمع بود از سر عناد بود.

شیطان مشخصا ابلیس:یک دشمن دانا بهتر از دوستان نادان است.وجود شیطان عین خیر محض است.(بازی باخت ندارد و فقط بحث احد الحسنین مطرح نیست بلکه می توان روی دشمنی شیطان حساب کرد در ضمن مثل داستان پیرمرد که در رادیو از خدا خواسته بود کمکش کند فردی ثروتمند ظالم به منشی اش گفت به او پول زیادی بده ولی موقع دادن بگو شیطان داد منشی اینکار را کرد اما مرد تشکر کرد اما از دهنده پول تشکر نکرد منشی از دلیلش پرسید گفت اگر خدا بخواهد و امری کند شیطان هم مجبور به اطاعت است دقت کنید خدا پیامبرانش را مثل حضرت ابراهیم حضرت موسی را در جلوی چشم و زیر نظر خودشان پرورش داد این یعنی اراده الهی ماجرای تمکین حضرت یوسف نیز مشخص است)خود شیطان مغبون است و در جهنم خلد است پیروان شیطان نیز با توجه به شرایط لحاظ شده در قرآن در جهنم خلد خواهند بود.تا قبل از مرگ امکان توبه وجود دارد. بزرگترین خیانتکار در جبهه شیطان خود شیطان است که نماز می خواند و حتی به خودش هم خیانت می کند شیطان بزرگ آمریکا می باشد و دشمن اصلی یهودی صهیونیست آمریکایی است تمام.

تقیه و ریا:این دو با هم شباهتها و تفاوتهایی دارند و باید بحث شوند.

ایمان:اصل ایمان قراردادی نیست و تاثیر روحانی دارد بهشت و جهنم ساختنی است و مومن چه مسلمان چه مسیحی و چه صایبی باشد نه ناراحت می شود نه می ترسد در ضمن باید به تمام پیامبران الهی ایمان آورد و قرآن کلیدواژه و  عامل تصحیح انحرافات و مرکز ثقل اتحاد جهانی مسلمانان موحدان آزادگان و مستضعفان جهانی است.قرآن رازناک نیست و رمز پایداری قرآن و اسلام رازآلود بودنش نیست بلکه صراحتش است و ایمان نتعق به عموم مردم است نه خواص این را خود قرآن نیز تایید کرده است برای فهم قرآن نیاز به چراغ قوه نیست فقط باید چشم را باز کرد.در ضمن جنگ جنگ اراده هاست این یعنی جنگ و پیروزی اصالت.

اتکا:اصلش به خدا و خود است مورد خاص شنهای طبس است.

ظهور:حکومت جهانی مستعفین-به ضعف کشیده شدگان-حکومتی براساس برادری خواهد بود و در ضمن امام زمان(عج) آمدنی نیست آوردنی است.

نظرات  (۲)

Jamais, je ne m’inscrirai su facebook ou tout autre réseau social virtuel. Nous sommes assez pisté et espionné dans tous nos mouvements (virtuels ou non), pour encore accepter de travailler gratuitement pour les sevices de fichage des individus. En plus, leur interface est une horreur esut0©tiqhe̷Ã;
Terrific work! This is the kind of information that
are meant to be shared around the net. Shame on Google for no longer positioning this publiksh upper!
Comee on over and discuss with my web sitte . Thanks =)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی