سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

دستور است

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۴۶ ق.ظ

#بیانات_رهبر | حرف حضرت آقا سخنرانی نیست؛ دستوره...

 

عید غدیر بود و برای تبریک خدمت حضرت آقا رسیده بودیم.

درجه سرلشکری صیاد را هم ابلاغ کرده بودند. 

موقع مراسم من کنار صیاد بودم، وقتی حضرت آقا صحبت‌هایش شروع شد، صیّاد دفترچه‌اش را از جیبش بیرون آورد و شروع کرد به نوشتن. تا آخر مراسم همینطور بود. 

 

وقتی مراسم تمام شد در راه بازگشت از او پرسیدم: حاج علی موقع سخنرانی آقا چی می‌نوشتی؟

گفت: خب معلومه، صحبت‌های آقا رو یادداشت می‌کردم.

گفتم: صحبت‌های ایشون رو که تلویزیون پخش می‌کنه.

گفت: نه دیگه! شما حقوق خوندی مگه نه؟

گفتم: بله ولی چه ربطی داره؟ 

گفت: مگر اجرای امر فرمانده بر ما لازم نیست؟ گفتم: لازمه. 

گفت: تأخیر در اجرای امر فرمانده هم برای ما زشته، مگه نه؟

با بی‌صبری گفتم: بله زشته، ولی من جوابم رو نگرفتم!

 

گفت: «من که باید از صحبت‌های حضرت آقا یادداشت بردارم، دیگه چرا منتظر اخبار ساعت دو بشم؟! همون موقع یادداشت می‌کنم. بعد توی فاصله‌ای که می‌شینم توی ماشین، این صحبت‌ها را به دستورالعمل تبدیل می‌کنم. وقتی به ستاد کل رسیدم میدم اونا رو تایپ کنن، بعد هم میره برای اجرا.

 

تو شاید حرف‌های آقا رو سخنرانی تلقی کنی ولی برای من این حرف‌ها سخنرانی نیست؛ دستوره.

از همون لحظه‌ای که می‌شنوم تکلیف به گردنمه، امری‌ست که از فرمانده‌ام گرفتم باید اجرایش کنم.

برای همین هم تا موقعی که به ستاد کل برسم وقت رو تلف نمی‌کنم.»

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی