سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سخن تازه ی عاشقانه

love is when you find yourself and spend every wishes on him

سیاه پوست یا سفید پوست

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۲۹ ب.ظ

دستور داد به هر یک از مسلمانان،

سه دینار بدهند.

غلام سیاهی آمد و سه دنیار خود را گرفت.

مردی از انصار آنجا بود؛

به مولا گفت:

یا امیرالمومنین؛ این غلامِ من بود؛

که دیروز آزادش کردم!

آیا من و او را برابر و یکسان قرار میدهی؟!

به او فرمود:

من در کتاب خدا دقت کردم!

و هیچ مزیتی برای فرزندان اسماعیل،

نسبت به فزندان اسحاق نیافتم...

_او میزان‌حق‌و‌باطل‌بود؛

نه میزان‌سیاهی‌و‌سفیدی!

#مولای‌عالمین

| کافی‌،ج۸‌،ص۶۹

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی